مزیت های خرید از کالا‌گجت

اولین سوالی که یک کارآفرین یا یک مدیر ارتباط با مشتری در یک کسب و کار اینترنتی باید از خود بپرسد این است که مشتری به چه دلیل باید کسب و کار یا محصول ما را انتخاب کند؟ برای پاسخ به این پرسش که دلیل مهمی برای انتخاب شما نیز میباشد به چند مورد اشاره میکنیم. فروشگاه اینترنتی کالا‌گجت همواره تلاش میکند تا به رضایت مشتریان در فرآیند خرید و تحویل سفارشات بیافزاید و تجربه ای بی نظیر را رقم بزند، از شما صمیمانه تقاضا میکنیم، با اظهار نظر و به اشتراک گذاری پیشنهاداتتان با واحد روابط عمومی کالا‌گجت ما را در انجام این مسوولیت همراهی کنید.

  1. تضمین بهترین قیمت
  2. ارسال سراسری رایگان یا مقرون به صرفه
  3. مشاوره تخصصی در هنگام خرید
  4. خدمات پس از فروش
  5. پشتیبانی ۷ روز هفته و تمام وقت ( تلفنی و آنلاین )
۱) تضمین بهترین قیمت

قیمت یک فاکتور مهم در هنگام خرید اینترنتی میباشد، به این دلیل که معمولا مشتریان در فضای آنلاین فرصت دارند تا محصول مورد نظر خود را از نظر قیمت در فروشگاه های مختلف بررسی و مقایسه کنند، امکانی که در خرید حضوری چندان مهیا نیست. واحد بازرگانی کالاگجت یک تیم با انگیزه و پر‌تلاش است که تلاش میکند بهترین قیمت مصرف کننده در سراسر وب را در اختیار مشتری قرار دهد، در واقع یک قیمت هیجان انگیز و رقابتی در انتظار شماست که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد.

۲) ارسال سراسری رایگان و مقرون به صرفه

واحد لجستیک و ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی کالا گجت در تلاش است تا تمام سفارشات را به صورت رایگان ارسال کند، با توجه به افزایش هزینه های حمل نقل در سال جاری، در برخی سفارشات ۵۰% این هزینه توسط کالاگجت پرداخت میشود و این هزینه از مبلغ فاکتور مشتری کسر شده است و شما فقط  ۵۰% الباقی را می پردازید، اما در بسیاری از سفارشات هزینه ارسال به صورت کامل توسط کالا‌گجت پرداخت میگردد و فاکتور شما شامل هزینه حمل و نقل نمیشود.

۳) مشاوره تخصصی در هنگام خرید

کارشناسان مشاوره و فروش در کالاگجت، در نوک پیکان سازمان، همیشه آماده ارایه خدمات به شما هستند. تفاوتی ندارد مشاوره شما به خرید از کالا‌گجت ختم شود یا نه، همواره میتوانید با کارشناسان آنلاین یا تلفنی کالا‌گجت ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم در رابطه با کالای مورد نظر را دریافت کنید. ابزار گفتگوی آنلاین پایین – سمت چپ در صفحه های سایت در دسترس است، همچنین شماره تماس با کالا‌گجت در صفحه اصلی قابل مشاهده میباشد.

۴) خدمات پس از فروش

یک سرویس خدمات پس از فروش بر پایه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کالا‌گجت برقرار است تا بعد از خرید و دریافت سفارش، همچنان در کنار شما باشیم. رضایت سنجی، تجربه خرید و سفر مشتری در کالا‌گجت، به عنوان مهمترین موضوع در حال تحلیل در این واحد میباشد.

۵) پشتیبانی ۷ روز هفته و تمام وقت

تمامی چالش ها یا سوالات شما در مراحل قبل و بعد از خرید، توسط یک تیم حل مسئله در واحد پشتیبانی کالا‌گجت قابل پیگیری و مرتفع شدن است. کافیست با واحد پشتیبانی ارتباط بگیرید و یا از طریق گفتگوی آنلاین با ما در تماس باشید. در تمام روز های سال و بدون تعطیلی برای پیگیری درخواست های شما مشتاقانه آماده هستیم.