نقد و بررسی

قیمت گوشی موبایل آیفون ۱۴ پرو اپل

گوشی موبایل آیفون سری ۱۴ به عنوان نسل جدید گوشی های کمپانی اپل، به تازگی رونمایی شد و امکانات منحصر به فرد آن که بیشتر در زمینه سلامت و مراقبت از جان کاربران میباشد، همه را شگفت زده کرد. در این مقاله از کالاگجت به برخی از این امکانات پرداخته ایم تا شما را با جدیدترین محصولات اپل آشنا کنیم. اپل این گوشی را به عنوان یک گجت منحصر به فرد و جادویی برای تعامل و نجات جان انسان ها معرفی کرده است. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برای جزئیات خیره کننده، بکارگیری پردازنده هوشمند با تمام قدرت و …

استفاده از محافظ سرامیکی که از هر نوع شیشه به کار گرفته شده در گوشی های هوشمند، قوی تر میباشد و مقاومت بالای آن در برابر آب، در کنار بهره گیری از فولاد ضد زنگ یک پکیج خارق العاده را در اختیار شما قرار میدهد. در طراحی این گوشی از صفحه نمایش های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی استفاده شده است که در چهار رنگ مختلف به بازار عرضه میگردد. آیفون از ابتدا برای محافظت از حریم خصوصی شما طراحی شده است و کنترل دقیق بر هر چیزی که به اشتراک می گذارید و این اطلاعات را برای چه کسانی ارسال میکنید، در دستور کار این مدل قرار داده است.

جزیره پویا، نوآوری دیگری از اپل میباشد که ترکیب سخت افزار و نرم افزار را به روشی کاملا جدید پدید آورده است و مواردی مثل موسیقی‌ که در حال گوش دادن به آن هستید، تماس فعلی FaceTime و موارد دیگر را، بدون اینکه کاری که انجام می‌دهید قطع شود به شما نشان می‌دهد.

صفحه نمایش همیشه روشن و همیشه آماده از دیگر ویژگی های این گوشی میباشد به گونه ای که از این به بعد، صفحه نمایش قفل شده گوشی شما همیشه قابل مشاهده است و می توانید بدون نیاز به لمس آن و در یک نگاه آن را ببینید.

خبر خوب اینکه با iOS 16، می توانید صفحه قفل خود را به روش های جدیدی سفارشی کنید، بخشی از عکس خود را برش دهید تا برجسته شود، سیر تکامل حلقه های Activity خود را دنبال کنید و اطلاعات زنده از برنامه های مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

دستیار جدید شما در هنگام تشخیص تصادف، با مراکز اظطراری تماس میگیرد، آیفون ۱۴ پرو می تواند تشخیص دهد که شما به تازگی یک تصادف رانندگی جدی داشته اید، به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس می گیرد و به مخاطبین اضطراری شما اطلاع می دهد.

چهار برابر وضوح بیشتر و رزولوشن بسیار بالا در تصاویر ثبت شده توسط دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۴، جزئیات خیره کننده ای را به نمایش می گذارد، به طوریکه تا به امروز هرگز یک ماژول ۴۸ مگاپیکسلی، چنین نتایج چشمگیری را ارائه نکرده است. با آیفون ۱۴ پرو، قابلیت وضوح ۴ برابری برای جزئیات خیره کننده و امکان برش بی پایان را دریافت خواهید کرد.

 

 

در نهایت یک لرزشگیر بینهایت حرفه ای، شما را به یک تصویر بردار کار بلد و هالیوودی تبدیل میکند، چه در حال فیلمبرداری در یک وسیله نقلیه باشید و چه در حال دویدن در کنار سوژه خود باشید، فقط از حالت Action برای گرفتن فیلمی صاف و کاملاً ثابت استفاده کنید. این دستگاه تنها گوشی هوشمند در جهان است که به شما امکان فیلمبرداری، مشاهده، ویرایش و اشتراک گذاری تصاویر را در ProRes یا Dolby Vision HDR میدهد.
در نظر داشته باشید که گوشی آیفون ۱۴ با قیمت ۷۹۹ دلار و آیفون ۱۴ پرو با قیمت ۹۹۹ دلار به بازار عرضه شده است و احتمالا به زودی در بازار ایران نیز، قابل خرید میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *